Monday, April 5, 2010

jiwang @ tidak?


pelik ke tajuk entry aku ni?aduh gadis2,wanita2 dan perempuan2 diluar sana..jawaplah..aku pun xfaham..kadang2 tgk citer kat tv pun aku leh nangis..aku ni jiwang sgt ker?? tak rasanya..tu kan naluri semulajadi seorang manusia yg berjantina perempuan..memang,aku akui kadang2 aku cepat menagis tuk perkara yg remeh temeh..

tapi kadang2 aku ni hati keras leh tahan gak..lagi2 perkara yg menyakitkan hati aku..dan orang2 yg menyakitkan hati aku..susah gak aku nak maafkan kalau dah sakit hati sgt tuh..ntah la..aku xpernah plak g jumpa pakar psychology nak tanya masalah aku ni..hehehehe..

sbb aku tau,aku ni xla jiwang mana pun..biasa2 jer..adatla manusia tu kadang2 menagis kan..kan..kan..cuma kadang2 ada gak perkara yg perlu untuk aku tangisi..dan sebenarnya,lepas kita menagis perasaan tu akan reda dgn sendirinya..tu la ubat paling mujarab..tul ke tak??

4 comments:

Mr Rulez said...

betui 2..klu laki pun sm gak..cuma nges laki len ckit..hehe
pmpn takley tau..malu..;)

cenderajiwa said...

jiwang lah pulak....

SyuQ said...

apsal ni dik?
baru semalam jmp kamu gelak guling2 n wat sesi mengumpat x bertempat, tetiba hr ni bley tangkap leleh...

story sket...

hanny said...

tu la pasal.. td ptg tgk citer 'she wolf'..hukhukhuk..sedey plak tgk heroin citer tuh..asyik kena buli jer..