Monday, June 7, 2010

ati yg lara...

angan2 je aku ni nak aktif berblog..tp,sumernya hampeh..aktiviti aku cuti ni ulang-alik shah alam-kampung..huhuhu..penat gak,tp nak wat mcm ner,tu la tanggungjawap seorang yg bergelar anak..

sumernya okey smpai la suatu hari pd pukul 4.30 pagi..aku tersedar dr tdo sbb xleh bernafas..sesaknya,Allah je yg tahu..sapu minyak panas xkurang..aku try baring,xleh..aku duduk lg la sakit..sib baik mak aku ada,dia la yg bz masak air wat tuam tuk aku..dlm setgh jam tu,kurang la kit..bila azan subuh berkumandang,baru aku dapat smbung tdo balik,tu pun masih sakit2 lg..


dan kesedihan itu bermula bila ptng harinya,aku pergi klinik..doktor kata aku kegemukan (tu yg aku susah nak bernafas)..dgn berat 66kg dan tinggi 55cm,aku kena trnkan berat 10kg..hukhukhuk...meraung aku dlm blik doktor tu..tp,nak wat mcm ner,dia kata tu je jln yg ada tuk aku sht..ntah la..aku masih xdpt terima hakikat lg..aku terlalu gemuk???TIDAKKKKKK....

4 comments:

SyuQ said...

lets fight together...

i want to loss another 3 kilos. tu pon da memadai...

so apa lg... exercise ler... :-)

hanny said...

hukhukhuk...dlm proses la nih..

fideila said...

xpe2..nanti puasa turun lah tu..ok

Kamarul said...

nak mendptkan berat badan ideal? sila lah ke blog sy

Product terhangat di pasaran, murah dan berkesan

RX Lite