Monday, September 27, 2010

hati yang kau lukai..



selamat dah kita semua umat Islam khasnya melewati bulan Syawal kan..kita akan saling bermaaf-maafan diantara satu sama lain,lebih lebih lagi ahli keluarga..tak kira la yang rapat ke,saparuh rapat ke..yang suam2 kuku pun mesti kt akan ucapkan maaf zahir batin gak..dan seteruskan pada semua kengkawan kita kan..tapi,satu persoalan yang ternyata cukupppp bermain difikiran ku ni..IKHLASKAH KITA SEMUA MEMAAFKAN MEREKA??? macam ner kalau lepas bermaafan kita kutuk mereka balik??

aduhhh... ni la masalahnya kita sebagai manusia..diri aku gak..kadang2 bila aku susah memaafkan seseorang tu,aku rasa mcm tipu dia jer bila aku maafkan dia masa2 bulan Syawal nih..sok lusa bila aku sakit ati balik,aku akan kutuk dia balik..hukhukhuk..entah la kan..aku sendiri tak de jawapan sama ada aku ikhlas memaafkan mereka atau tidak..biarlah Allah yang menentukan semua..huhuhu










No comments: