Tuesday, May 24, 2011

sabar..sabar..sabar..


kerja aku kat tempat sekarang xmenentu..jap2 banyak..jap2 kit..jap2 aku rileks2 ajer..dan bila bos atas aku dah nak tukar,semestinya la kerja aku jadi bertambah sikit kan..

tapi,dan2 tu la ada lak ada staff lain yang baru masuk(pengganti sementara sebab staff asal cuti bersalin ajer) suka menyibuk..

jap2 dtg tepi aku tengok aku buat kerja apa..jap2 dtg sebelah aku tengok aku surf apa..apalaaaa..kerja aku dah siap..dan aku dah xde kerja nak wat.
.

aku pelik sgt2 tgk dia nihh..dok dekat2 pun dia nak call staff kat luar tu tanya macam2..pelik2..jln kaki xsampai seminit pun dia nak call..pastu,information yg dia nak dah dibagi pun dia masih tanya banyak2 kali..adoiiiiii laaa...

xper la..lain orng lain perangai kan..selagi aku sabar,aku sabar ajer..jangan sampai sabar aku hilang nanti...rileks..

No comments: