Sunday, October 2, 2011

aku rindu saat itu





aku rindu saat aku bersama kamu

kita makan ice krim dan tengok tv sama2

kita bergurau senda dan tawa bersama

kau pujuk aku jangan asyik dengan kau sajer

sebab kau kata aku kena kahwin akhirnya juga


aku rindu saat itu

saat aku makan nan cheese dengan kamu

aku rasa gembira sangat

sebab aku dapat kongsi makanan yang aku suka


aku rindu saat itu

kita balik rumah sama2

kita nyanyi sama2 lagu kita

sebab kita bosan duduk dalam kereta terlalu lama


aku rindu sangat2 saat itu

saat yang entah bila akan berulang lagi

sebab aku tahu aku kena keraskan hati

melihat kau berlalu pergi


terima kasih untuk semuanya

untuk semua kenangan yang dah kita cipta bersama

kenangan yang tak mungkin aku akan lupakan

sampai bila2

kau sahabat aku selamanya

itu yang kita selalu ucapkan

walau aku tahu

akhirnya aku kena lepaskan kau pergi

sepenuh hati aku.......






No comments: