Tuesday, February 15, 2011

aku lepaskan engkau pergi..

akhirnya,aku punya keberanian untuk meluahkan itu padanya..
atas YM ku yang kaku,aku luah kan segala apa yang terbuku dihati..
aku tak nak jadi penghalang untuk dia mencari kebahgian..
aku tak nak jadi ego,dengan meneruskan hubungan ini walau aku tahu apakah yang akan terjadi pada pengakhiran hubungan kami..
walau pun perit untuk aku telan,namun aku akui itulah yang terbaik untuk kami..

aku t
ak mahu tahu apakah reaksi dia nanti..
tapi aku tahu,aku telah cuba yang terbaik untuk hubungan kami..
biarlah aku lepaskan dia pergi asalkan dia dapat mencari kebahgiaan dia nanti..
maafkan aku..
dan terima kasih untuk segalanya yang telah kau berikan untuk ku selama ini..
aku akan tetap menyayangi mu sehingga takdir menentukan bahawa kau bukan lagi menjadi milik ku..




No comments: