Monday, February 14, 2011

aku masih setia..


statement berani mati aku : ayah,aku masih sayangkan dia dan cintakan dia sepenuh hati!!!!
walau aku dah tahu,jawapan ayah aku tetap sama : cari orang lain!!!!

kusut giler2 otak aku fikirkan..
cinta dan sayang aku tak mudah untuk berubah..

tapi,aku pun tak boleh ego..

aku tak salahkan dia,seandainya dia bosan dengan penantian ini..


berkali-kali dia mintak izin untuk memiliki aku secara sah,dan berkali2 juga lah ayah aku memberikan jawapan yang mengecewakan aku dan dia..

aku tak tahu sampai bila dia akan bertahan menanti aku..

semakin lama aku biarkan semua ini,semakin lama aku menjauh kan dia dari kebahgian hidupnya..

andai aku lepaskan dia pergi,aku akan kecewa kemudian hari..

apa lah lagi yang boleh aku lakukan selain mengharapkan keajaiban yang akan membantu aku mengubah pendirian ayah..

kasihani lah diri ku..

jangan biarkan kebahgian ku berlalu cuma kerana EGOMU wahai ayah ku..

No comments: