Thursday, March 3, 2011

aku,dia dan sebuah cerita

cerita ini tentang kisah aku dan dia..kisah cinta yang aku dan dia telah cipta,namun akhirnya kebahgiaan tu bukan milik hakiki kami berdua..
walaupun aku redha dengan apa yang dah terjadi,tapi bohong la kal
au aku sebenarnya masih berharap jauhhhhhh disudut hati semua ni hanya mimpi..
dulu,dia selalu tanya aku,da dapat ke kerja??dia selalu bagi aku semangat tuk cari kerja..sekarang,aku dah dapat kerja,tapi aku tak dapat nak kongsi kegembiraan ni dengan dia..sedih nya ati aku,Allah ajer yang tahu..
yer,aku gembira...
akhirnya,cita2 aku tercapai..tapi,aku pun sedih sebab bila aku gapai apa yang aku impikan,aku kehilangan dia disisi aku...
apakah kesudahan cerita ni???entah..sebab aku sendiri pun tak tahu...
aku doakan yang terbaik buat dirinya sebab aku tahu,aku sendiri sentiasa berharap agar
KEBAHGIAAN ITU MENJADI MILIK HAKIKI AKU NANTI,WALAU PUN KITA TAK DITAKDIRKAN UNTUK BERSAMA SELAMANYA...



No comments: