Sunday, March 27, 2011

dia milik orang


akhirnya,setelah dia menyepi..terjawap juga segala pertanyaan yg bersarang kat kepala otak aku nih...DIA TELAH BERNIKAH...luluh hati aku...mungkin ada hikmahnya kenapa semua ini terjadi..Allah masih memberi waktu untuk aku sedar...


dia bukan tercipta untuk aku..dan aku, suka atau tidak terpaksa menerima hakikat itu dengan hati terbuka dan mendoakan kebahgiaan buat dia..Ya Allah.. Kau Maha Pengampun Lagi Maha Mengasihani..kasihani lah diriku Ya Allah...Moga2 Kau berikan jua kebahgiaan itu untuk aku...aku redha dan tabah..aku berjanji aku tak akan sesekali menangisi apa yang telah terjadi..


sebulan telah berlalu sejak aku tahu khabar itu..dan syukur pada Mu Ya Allah,kau masih memberiku karapan,masih ada insan2 yang setia disisi aku menemani aku tanpa jemu..
terima kasih banyak2 buat abg kandung ku yg bnyk memberikan aku semangat..tanpa dia,aku mungkin tewas dengan perasaan ini dan mungkin aku akan jadi pengemis sebuah cinta yang tak berkesudahan..

terima kasih banyak2 abg.. :)


No comments: