Tuesday, October 25, 2011

tuesday blues...

pagi2 aku dah mula hangin satu badan..masa nak beli bekfes,makcik tu boleh bagi orang yang datang lambat lepas aku tu makanan dulu..aduhai,biar pun dia tu pelanggan setia ke,apa ker,fikirla,aku dah sampai dulu gerai dia..huhuhu..sabar jer la..aku tinggal macam tu jer gerai makcik tu gerak pegi gerai lain..gerai aku selalu pergi da abis jual bihun..salah aku jugak sebab keluar rumah lambat hari ni..


selesai beli bihun,aku gerak pegi naik tren..kali ni pulak,aku nak cepat2 masuk pintu tren tapi kena halang dengan sorang gurl ni..dah la dia jalan terkedek2 depan pintu tren,pastu wat muka tak bersalah bila aku nak cepat2 masuk..maunya aku rasa macam nak tampar jer gurl tu..tapi,aku sabar lagi,aku fikir mungkin dulu2 aku pernah wat macam tu pada orang lain yang aku tak perasan..huhuhu..aku pun sabarkan hati lagi..


tengah syok2 layan feel dalam tren,tiba2..haaaaa...amik kau,sorang untie ni, cakap kuat2 pulak dalam tren tuhh..tuuu bukan cakap,tapi tahap memekak..kali ni,aku memang dah tak boleh tahan lagi..sampai jer tren kat stesyen aku nak turun,aku pegi dekat dengan untie tu cakap : untie,bukan auntie sorang jer ada telefon...cakap la slow2 kit..gilerrrr aku time tu..sabar aku dah hilang..huhuhu..aku tak tunggu reaksi untie tu,aku terus berjalan keluar tren gerak keluar dari stesyen tren tu..


begitulah malangnya pagi2 selasa aku yang penuh dengan rasa kemarahan dan sabar aku telah dibawa sang syaitan pergi...huhuhu..

No comments: