Tuesday, November 1, 2011



akhirnya...

aku terpaksa lepaskan dia pergi

walau berat hati aku

tapi aku tahu

itu yang terbaik buat dirinya


akhirnya...

aku yang kini sendiri

terus mencari dan tercari-cari

sang Adam untuk diriku

yang telah hilang dari sisi ku


akhirnya...

kebahgiaan itu milik nya

walau aku terpaksa kehilangan dia

biarlah aku yang beralah

sebab aku sendiri tahu

sedari awal hatinya bukan untuk ku


terima kasih teman untuk semuanya

terima kasih untuk segala yang kita pernah ada dulu

terima kasih untuk hari2 yang kau ceria kan aku

dan terima kasih untuk masa depan yang tiada namamu


akan aku ikhlaskan hati

melihat dirimu berlalu pergi

akan aku keraskan hati

untuk tidak meratapi apa yang telah terjadi

tabahkan hati ku ini Ya Allah

kuatkan hati aku ini

semoga awan mendung itu akan berlalu pergi

secepat yang mungkin dari hati ini

No comments: