Friday, October 21, 2011

yer...saya 27 tahun dan masih bujang...ada masalah ker?????

ni yang aku nak shared dengan semua orang...salah ke kalau aku masih bujang even usia aku dah 27 tahun...aku tak mintak pun nak bujang lagi dalam usia mcm ni...aku senang sendiri dari aku asyik sakit hati dan kecewa sebab cinta...

aku bukan budak2 yang nak cari cinta entah apa2...aku cuma nak kan hubungan yang stabil dan selamat...

pagi2 aku dah meroyan sebab 1 blind date yang aku pegi...masa mula2 kenal lagi,aku dah tanya sungguh2...ada awek tak?????ada girlfriend tak?????ada sesiapa tak?????


bila dah jumpa,tengok aku tak lawa,tak menggedik,tak seksi baru nak mengaku dah ada awek...dah ada girlfriend...bagi aku,dia bukan seorang lelaki yang gentle,bukan seorang lelaki yang baik...sebab awal2 dah tipu aku...


yerrrrr...walau usia aku dah 27 tahun dan masih bujang,bukan bermaksud aku desprate nak ada boyfriend...aku bukan perammmpasss atau perempuan gatal atau perempuan miang...hormati aku sebagaimana aku hormati engkau..wahai lelaki,susah ke untuk memahami hati seorang manusia yang berjantina perempuan...


cukuplaaaaah...jangan seksa aku lagi...Ya Allah,andai yang terbaik buat aku ialah bersendiri,aku terima dan redha...tapi,andai Kau takdirkan aku bertemu Sang Adam yang telah Kau ciptakan buat aku,biarlah dia yang terakhir....

No comments: